Sunday, October 28, 2012

HERBALIFE?????APA itu???

Hai semua…(mcm lah ramai sgt follower..hahhaha)

Ada blog..tappiiii…dah lama xupdate…haaahhh…ni la masanya nak bergerak active dalam blog ni….huhuhuh…
U alls pernah dengar x HERBALIFE???hah…sape pernah angkat tangan…1,2,3 angkat….lalallalala…

Sure korg pernah dengar..tapi mesti semua akan cakap “ala ..benda ni mahal lah”..”eh…menjadi ke bende ni??entah2 sama je ngan produk lain..”..itu semua persoalan yang sering ada dalam minda anda, anda dan anda…kan kan kan…tau dah..xyah nak tipu saya lah…

First time aku guna produk HERBALIFE ni…mmg semua kawan2 aku xtau..saja nak berahsia dengan mereka…mak ayah pon xtau…hahhaha..hebat x saya merahsiakan…lepas sebulan lebih consume produk ni…pergghhh…mmg terbaik…result die..mmg membuat saya terharu…ramai yang puji “eh..aini ke??”..”kurusnya skang…dah xmcm dulu”…

Ye lah dulu aku ni berisi…terlalu berisi…96 KG!!! berat bukan…waktu ni hormone semua x stabil..kitaran haid pon xmenentu…masalah pening kepala selalu je saya hadapi…waktu aku belajar dulu…adalah juga terfikir nak kuruskan badan dengan exercise setiap hari ngn budak2 rumah…nampk lah kat situ perubahan sikit je…tu pon amek masa 1 sem nak capai 87 KG!!...

Bila start consume HERBALIFE ni…wow…perubahan yg sgt drastic skali…kini aku 75 kg!!!!! amazing bukan…. Cayalah…baju pon dah longggr..seluar ape tah lagi…baju kurung yang pakai g kelas dulu pon dah longgar…terbaikkk….
Ops….xboleh lebih kat sini…nak tau bagaimana aku consume produk HERBALIFE ini..ask me how….sms or contact me 0133325341/0129317451…hanya yang serius sahaja…

No comments:

Post a Comment